CoreHW tuo kansainvälisille markkinoille ennennäkemätöntä sisätilapaikannustarkkuutta
CoreHW on tehnyt merkittäviä investointeja kehittäessään uutta tuotetta kansainvälisille markkinoille.Kyseessä on mikropiirikomponentti Bluetooth -sisätilapaikannusjärjestelmään. Loppuvuodesta CoreHW:n sisätilapaikkannusteknologian evaluointiratkaisuja toimitettiinkin lukuisille kansainvälisille asiakkaille. Ainutlaatuisen tuotteesta tekee sen sisältämä tekniikka, joka mahdollistaa aikaisempaa tarkemman paikannusteknologian hyödyntämisen sisätiloissa. Tuotteesta saatu asiakaspalaute on ollut positiivista, ja useiden asiakkaiden kanssa on edetty neuvotteluihin laajemmasta toimitussisällöstä. CoreHW osoittaa tuotteellaan kykynsä tuoda kansainvälisille markkinoille täysin uutta teknologiaa. Myös konsernin suunnittelupalvelujen kysyntä on ollut vahvaa, ja tilikauden aikana CoreHW aloitti yhteistyön kolmen uuden merkittävän asiakkaan kanssa.
Korona siirsi CoreHW:n henkilöstön keväällä hetkellisesti kokonaan etätöihin. Asiantuntijatyön luonteeseen etätyö soveltuu kuitenkin hyvin ja työn tehokkuus pysyi erinomaisena. Kansainväliseen myyntityöhön pandemia toi omat haasteensa. Matkustaminen vaikeutui ja useita alan kansainvälisiä messutapahtumia peruttiin. Nämä osaltaan hidastivat CoreHW:n uusasiakashankintaa. Tästäkin huolimatta asiakastyytyväisyys pysyi huipussaan, se on ollut täydet 100 % jo neljä vuotta peräkkäin.
Innostavin työpaikka kerää huippuasiantuntijuuden yhteen
CoreHW:ssä työskentelee tällä hetkellä yli 70 vahvaa mikropiiri- ja antenniteknologian huippuasiantuntijaa. 90 %:lla on vähintään diplomi-insinöörin koulutus ja tohtoreiksi on väitellyt noin 25 % henkilöstöstä. Yritys on pystynyt luomaan työympäristön, jossa on hyvä työskennellä ja olla. Saavutukset syntyvät ihmisten ja tiimien kautta. Yritys voittikin Vuoden innostavin työpaikka -maininnan pienten organisaatioiden sarjassa. CoreHW työllistää niin alan konkareita kuin nuoria, uusia kykyjä. Kaikilla on yhteinen halu kehittää maailmaluokan ratkaisuja uutta teknologiaa hyödyntäen. Yrityksen ja työntekijöiden usko omiin tuotteisiin on vahvistunut entisestään onnistuneen vuoden kokemuksista.